Menvereniging Maasduinen

Inschrijfformulier Toertocht Maasduinen

Menvereniging Maasduinen organiseert op zondag 15 september 2024 een Toertocht voor menners en ruiters

De toertocht is circa 30 kilometer en grotendeels over onverharde wegen in de naaste omgeving van Well  (Lb.) De route kan eventueel ook worden ingekort tot 18 km.
Er kan individueel worden gestart, maar ook in kleine groepjes van 2 á 3 aanspanningen/ruiters.

De inschrijving is open tot 9 september.

De start vindt plaats tussen 10.00 en 11.00 uur.
Let op nieuwe startlocatie: Evenemententerrein ‘t Knikkerven, Wezerweg 10. 5855 EN te Well.

Voor dat u start is er koffie met koek. Na afloop staat er soep op u te wachten. Gelieve voor 16.00 uur weer binnen te zijn.

Hier inschrijven voor de Toertocht Maasduinen:

Naam (verplicht)

Adres (verplicht)

Postcode (verplicht)

Woonplaats (verplicht)

Telefoonnummer (verplicht)

E-mail (verplicht)

Aantal personen (verplicht)

Aanspanning/ruiter (invullen) (verplicht)

Je bericht

De kosten zijn € 7,50 per persoon, kinderen t/m 12 jaar betalen € 5,00.
Voor leden is deelname gratis.

Betalen via Regiobank Afferden Lb: rek.nr. NL25RBRB0778208176 t.n.v. Menvereniging Maasduinen
O.V.V.: Toertocht Maasduinen, tevens de namen van de deelnemers vermelden s.v.p.

De inschrijving is pas definitief na ontvangst van betaling.

Ruiters zijn verplicht met een cap te rijden.
Deelnemers zijn zelf verantwoordelijk voor een veilige aanspanning om deel te nemen.
Paarden/pony’s moeten tegen influenza geënt zijn.
De deelnemers moeten W.A. verzekerd zijn.
Deelname op eigen risico; de organisatie kan niet aansprakelijk gesteld worden voor diefstal, verlies van goederen en/of schade.

We hopen jullie te kunnen verwelkomen en wensen iedereen veel plezier.

Tot ziens,

Menvereniging Maasduinen