Menvereniging Maasduinen

Inschrijfformulier Voorjaarsrit Maasduinen

Op zondag 28 april 2024 organiseert Menvereniging Maasduinen wederom een toertocht voor menners en ruiters. Dit is ook een ideale trainingsgelegenheid voor endurance-rijders.

Er zal op deze dag een route gereden worden van ongeveer 25 à 30 km door de bossen van Afferden en het mooie Maasduinen natuurgebied. Iedere aanspanning en ruiter ontvangt een routebeschrijving. Er kan individueel gestart worden, maar er mag ook in kleine groepjes gereden worden van 3 tot 4 aanspanningen/ruiters.

Deelname is voor leden van Menvereniging Maasduinen gratis. Niet-leden betalen 7,50 euro per persoon. Kinderen t/m 12 jaar 5,00 euro per kind. Kinderen onder 16 jaar mogen meerijden, echter onder begeleiding. Bij aankomst is er koffie/thee met een koek. Na afloop is er voor iedere deelnemer een kop soep, de drank is voor eigen kosten.

Startlocatie is bij de familie Lomme, Lakei 3A, 5851 EG Afferden. Er kan vanaf 10.00 uur tot 11.00 uur gestart worden. Graag voor 16.00 uur weer terug zijn.

Hier inschrijven voor de opgave toertocht M.V. Maasduinen:

Naam (verplicht)

Adres (verplicht)

Postcode (verplicht)

Plaats (verplicht)

Telefoonnummer (verplicht)

E-mail (verplicht)

Aanspanning/ruiter (invullen) (verplicht)

Aantal personen (verplicht)

Je bericht

Betalen via Regiobank Afferden Lb: rek.nr. NL25RBRB0778208176 t.n.v. Menvereniging Maasduinen
O.V.V.: Voorjaarsrit Maasduinen, tevens de namen van de deelnemers vermelden s.v.p.

De inschrijving is pas definitief na ontvangst van betaling.

Ruiters zijn verplicht met een cap te rijden.
Deelnemers zijn zelf verantwoordelijk voor een veilige aanspanning om deel te nemen.
Paarden/pony’s moeten tegen influenza geënt zijn (Paardenpaspoort).
De deelnemers moeten W.A. verzekerd zijn.
Deelname op eigen risico; de organisatie kan niet aansprakelijk gesteld worden voor diefstal, verlies van goederen en/of schade.

Aanmelden voor 21 april 2024.

We hopen jullie te kunnen verwelkomen en wensen iedereen een fijn rij – men weekend.

Tot ziens,

Menvereniging Maasduinen.